ԱՅԴԵՆՏԻԿԱ

 

ԿԱՄ

 

ՖԻՐՄԱՅԻՆ ՈՃ

Այդենտիկան (ֆիրմային ոճ) բրենդի փիլիսոփայությունը վերածում է շոշափելի և նյութականի: Մենք միավորում ենք ոգեշնչումը, հույզերն ու ռազմավարական մոտեցումը և ստեղծում տպավորություն բրենդից:

Այդենտիկան (ֆիրմային ոճ) բրենդի փիլիսոփայությունը վերածում է շոշափելի և նյութականի: Մենք միավորում ենք ոգեշնչումը, հույզերն ու ռազմավարական մոտեցումը և ստեղծում տպավորություն բրենդից: 

Մենք ձեզ համար կստեղծենք բրենդի տեսողական նույնականացման համակարգեր, որոնք կապակցված են լինելու ընդհանուր ոճով և հայեցակարգով: Հաճախորդի հետ ձեր հաղորդակցությունների կայուն, միատեսակ ձևակերպումը ձեր ապրանքանիշի կայունության ցուցիչներից մեկն է:

Մենք ձեզ համար կստեղծենք բրենդի տեսողական նույնականացման համակարգեր, որոնք կապակցված են լինելու ընդհանուր ոճով և հայեցակարգով: Հաճախորդի հետ ձեր հաղորդակցությունների կայուն, միատեսակ ձևակերպումը ձեր ապրանքանիշի կայունության ցուցիչներից մեկն է:

Ֆիրմային ոճը ենթագիտակցորեն ազդարարում է ձեր հաճախորդներին այն մասին, որ ձեզ կարող են վստահել. Դուք անդեմ մրցակիցներից առանձնանում եք կորպորատիվ խորհրդանիշների, գույների և կոմպոզիցիաների շնորհիվ: Ինչպես ասում են՝ մարդուն դիմավորում են հագուստսվ: Դե, իսկ ընկերությունն այդ դեպքում՝ ըստ իր կորպորատիվ ոճի: Հաճախորդներն ու գործընկերները առաջին հերթին կգնահատեն ընկերության և ապրանքանիշի կորպորատիվ ոճը, և դրանից հետո միայն`ձեր աշխատանքի և առաջարկի մակարդակը:

Ֆիրմային ոճը ենթագիտակցորեն ազդարարում է ձեր հաճախորդներին այն մասին, որ ձեզ կարող են վստահել. Դուք անդեմ մրցակիցներից առանձնանում եք կորպորատիվ խորհրդանիշների, գույների և կոմպոզիցիաների շնորհիվ: Ինչպես ասում են՝ մարդուն դիմավորում են հագուստսվ: Դե, իսկ ընկերությունն այդ դեպքում՝ ըստ իր կորպորատիվ ոճի: Հաճախորդներն ու գործընկերները առաջին հերթին կգնահատեն ընկերության և ապրանքանիշի կորպորատիվ ոճը, և դրանից հետո միայն`ձեր աշխատանքի և առաջարկի մակարդակը:

Նույնիսկ եթե դուք բիզնեսում նորեկ չեք, բայց չունեք կորպորատիվ ինքնություն կամ զգում եք, որ այն հնացած է, ապա ռեբրենդինգ կամ նոր այդենտիկա պատվիրելը երբեք ուշ չէ:

Նույնիսկ եթե դուք բիզնեսում նորեկ չեք, բայց չունեք կորպորատիվ ինքնություն կամ զգում եք, որ այն հնացած է, ապա ռեբրենդինգ կամ նոր այդենտիկա պատվիրելը երբեք ուշ չէ: